10 Ağustos 2014 Pazar

Gece Güneşi

Mer-ha-ba Dolun'ay !
Mer-ka-ba Gece Gün'eşi !
  
Dolun'aylar başkadır
Gün'eşle meşk bitmez gün bitince
Gece döner, ışığı aydan akar üzerimize 
  
Altın Gündüz Güneşi  
Gümüş Gece Güneşi 
  
Karanlık bu gecenin içinde
En parlak ışığıyla, 
Bize en yakın dolunayda
AY'dınlanışta bulabiliriz kendimizi
Derinliklerde
  
Eril ve dişil dengelenirken,
8.8 enerjileriyle desteklenirken
Sonsuz yolculukta bir adım daha atabiliriz
Adımızı bulmaya
Dürüstlükle
  
Ab-ı Hayat için...
Geçmişin AYna'sından yansıyan ışığı tutup
Aynanın içinden sırra geçin 
AŞK ile kendinizden (vaz)geçin
Cesaretle
İki denizin BİR-leştiği yere doğru ...
Şira'dan gelen özü takip ederek
Şems-ül Şümus'a doğrulabiliriz.

Tüm Hakikat aşıkları için...

SİL BAŞTAN ve YOLA DEVA'M
Bflex@lifeinflux veya B'aşk 

Gündeme dair not: Yerdeki göktekine benzediğinde karanlıklar aydınlanacak.....



Gücün Var mı Sevgilim 
Derin Sularda İnci Tanesi Aramaya 
Cesaretin Kaldıysa 
Hala Benle Aşktan Konuşmaya 
Söyle Canım Sevgilim 
Hayat Bize Oyun Oynuyor Olabilir mi 
Yorgun Gibi Bir Halin Var 
Duyguların Karışık Olabilir mi 
Sil Baştan Başlamak Gerek Bazen 
Hayatı Sıfırlamak 
Sil Baştan Sevmek Gerek Bazen 
Herşeyi Unutmak 
Sanki Bugün Son Günmüş Gibi 
Dolu Dolu Yaşamak İstiyorum Ben 
Her Ne Çıkarsa Yoluma 
Selam Verip Yürümek İstiyorum Ben 
Sil Baştan Sevmek Gerek Bazen 
Hayatı Sıfırlamak 
Sil Baştan Sevmek Gerek Bazen 
Herşeyi Unutmak... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder